Bende doğduğu günden beri mama vermek zorunda kaldım. Kızım aşırı gazlı bir bebek ve tüm aptamiller iki kat gaz yapıyordu. Doktorumuz aptamilden genel olarak öyle bi şikayet olduğunu söyledi ve bize hazmetmesi en kolay mama olarak Humana önerdi. 1 aydır kullanıyorum gaz problemi yok denecek kadar azaldı tavsiye ederim