Benim ikinci bebeğim ,Ben ilk günden beri mama veriyorum mecburiyetten.aptamil ile başladım şimdi bebelac kullanıyoruz.3 aylık olmak üzereyiz.ben mamadan yana sıkıntı yaşamadım.ilk kızımda ise tam tersi mamalar gaz damlaları ne verirsem vereyim 6 ay boyunca kolik bir bebekti sürekli ağlıyordu.