Cgdmltr93 canim annemiz tok tutan mama ar yazmissiniz benim bebegimde 3.ayini yeni bitirdi ..cok az (30cc) mama yiyiyor her 2 ssatte bir hem cok gazi var
ar diye mama yazmissiniz tok tutuyor diye onu anlamadim tam olarak nedir acaba?cunku benimde bebegin tok tutan bir mamaya ihtiyaci var . .