SevcanDenizKorkmaz Aselcvk benimde bebeğim 4 buçuk aylık 2 aylık olduktan sonra hiç uyandirmadim. Alarm kurardim gece uyku arasında onu beslerken eşim sen uyurken biri sana yemek yedirse hoşuna gider mi diye sorduğunda beri uyandirmiyorum. Kendisi acikip uyanınca doyuruyorum
Aselcvk SevcanDenizKorkmaz evet çok doğru işte başında akıl verecek soracak kimse olmayınca böyle oluyor ne yazık ki
Blablas Ben daha uzun uyusun diye kendim uyumaya giderken onu uyandırmadan besliyorum rüya beslenmesi yapıyoruz . Böylece kendim daha uzun uyuyorum onunda uykusu bölünmuyor😂.
Sakvarelo Aselcvk ben rüya öğünü yapıyordum belirli bir saati vardı uykusunda yedirip devam ediyordu uykusuna hep öyle yaptım şimdiye kadar
ErvaMuhammedAli16 Aselcvk Yok uyandırma annesi artık o uyanınca kalkar zaten. Birde alşkanlık edinir bu sefer acıkmasa bile kalkar.
Asafomer44 Aselcvk valla ben hiç bir zaman uykusunda uyandırıp emzirmedim. Kendi kalktığı zamanlar emzirdim ki bebekler uykuda büyür der hep annem 😀 o mantık ben de kaldırmadım