Aselcvk İyi akşamlar herkese bebeğim 4.5 aylık gece uyandırıyorum emzirmek için sizler de gece emziriyomusunuz merak ettim yoksa uykusunu bölmemeli miyim ?
bitterdelisi24 Aselcvk uyanmıyosa artık uyandırmana gerek yok ben 4 aylıktan sonra kestım uyandırmayı acıkınca uyanıyor😆 baslık neden boyle anlamadım :)
Kbragzl Aselcvk benim ki de 4 bucuk aylik ama sürekli uyaniyor gece 😒 2 saatte bir saatte bir sabaha kadar kac kez kalkip yatıyorum allah bilir🙄
Aselcvk Alpingo ya öyle mi hiç kıyamadım gece de emsin yoksa göğüslerim çok şişiyor o yüzden kaldırıyorum ama artık bende kaldırmayım 🤗
Mete-Mrl Kbragzl benim ki de 4 ay 20 günlük geceleri iki saatte bi uyanıyor emmek için. Çevremdekiler geceleri mama ver sabaha kadar uyur diyorlar ama vermedim hiç daha🤔🤷🏻♀️
Busesrmz Aselcvk 3 aylık oğlumla biz gece mışıl mışıl uyuyoruz (yanımda uyuyor) o acıktığı zaman zaten kıpırdanıyor ağzını açıyor bende veriyom memeyi uyuyoz 😋 hiçte uyanmıyoz🤩 Maşallah 🧿 diyimde nazar değmesin😅
minnosvetontis Aselcvk doyasiya uyusun saglikla ilgili bi problem gozlemlemiyosaniz acikyikca o ister merak etme bizimde o aylarda uykular uzamaya baslayinca biyandan seviniyor biyandan korkuyordum ama cok normal saglikla buyut
Baharbicen Aselcvk sakın kaldırmayın ya 😂bak ben kaldırdım şuan 14 aylık oğlum var her saat başı uyanıyor alismasin aciktiginda kendisi uyanır zaten