Mete-Mrl Kbragzl benim ki de 4 ay 20 günlük geceleri iki saatte bi uyanıyor emmek için. Çevremdekiler geceleri mama ver sabaha kadar uyur diyorlar ama vermedim hiç daha🤔🤷🏻♀️
Sakvarelo Aselcvk Ben hala öyle devam ediyorum 1 yaştan önce gece beslenmesini evet azaltabilirsin ama tam anlamıyla kesmek için ben 1 yaşı bekliyorum.
Umelike Aselcvk ah keşke uyusa da uyandırsam emzirmek için canım tabiki de uyuyorsa ne güzel uyandırmana hiç gerek yok zaten o uyanır acıksa hiç kaldırma sen de mis gibi uyu 🌼
lydia91 Aselcvk biz 2 aylıkken bıraktık kaldırmayı doktor artık uyuyorsa uyandırmayın dedi. Uyku düzeni bozulur bu şekilde. Uykuda beslenme kadar önemli gelişimi için
caglaras Aselcvk kesinlikle kaldırmayın bebeğiniz acıktığını fark etmeyecek kadar küçük değil kendisi kalkar gerekirse. Ayrıca alıştırırsanız ileride acıkmasa da saat kurulmuş gibi 2 saatte bir uyanır tadınız kaçar
Yenianne135 Aselcvk valla canım aslında bölmemek lazım, benim bebeğimde 4 ay 19 günlük gündüzleri emmediği için ben mecbur uykuda emzirmek zorunda kalıyorum o yüzden geceleri uyanmadığı zaman ben uyandırıyorum.