FikriyeAli berieren diş ağrısı ve huzursuzluk yine var sadece dişimizin patladığı gün oldu bizim simdi ikinci dişimizde patladı bişey yapmanıza gerek kalmıyor zaten sadece boynunda takılı
Deletedmom413 HappyKids Dün gece tam bir felaketti 😐 Üst on ve üst yan patladi Aglama krizi ve cigliklar yukseldi bianda gece 🙄
Serap11 Nursahmetyusufaras00 Zorlandığı zamanlar tetagil diş tozu kullanın. Biz hep kullandık ilk çıkarken, şu an büyüdü dişi de acıyor elletmiyo ağzına resmen dökemiyorum. Döksem hafiflicek de işte yarısı çöp oluyor. Baya işe yarıyor tavsiye ederim
Bkezbankoc Dunyam_12345 bizde yaramadı maalesef sadece salyayı kesti agrısına sancısına faydası olmadı
Deletedmom413 Bkezbankoc Dusmeyen ates bizde de oldu gece acile gittik 39la disten degilde kulak enfeksiyonundanmis
Bkezbankoc Deletedmom413 bogaz kızarıklıgı teşhisi konuldu dün gece ama hala ateş yükseliyor bu gece üçüncü gece calpol veriyoruz altı saatte bir sizinde bu ateş süresi uzun sürdümü
Canyavru Bizim kızın salyası akıyo sürekli eli ağzında ama çıkma olasılığı var mı ki daha 6. Ayına yeni girdi
aaysegulde Canyavru biz 4 aylığız baya baya kemirmek istiyor her şeyi doktor genetik dedi biraz eğer anne babada erken diş çıkarma varsa çıkarma ihtimali çok yüksekmiş
aaysegulde Eşim 3 aylıkken diş çıkarmış utanmasa annesinin karnında çıkaracakmış 🤣 oğlum şu an 4 aylık her yerinden salya akıyor ne bulursa kemiriyor bi korku aldı beni 🤣