FikriyeAli Neseelifnaz 2.5 aydır kullanıyorum oğlumun boynunda kolye şeklinde aldım ben bileklik olanlarda var ama kolyeyi tercih ettim ve bebeklerin herhangi bir sıkıntı yaşamaması İçin her taşın yanına birer adet düğüm atılıyormuş dolaşmasın diye ben salyası cok akıyor diye almıştım şükür kalmadı bişey simdi iki tane de dişi çıktı cok rahatız 🧿🥰
2prens1prenses 6 aylıkken 2 alt dişimiz cıktı şuan 8 bucuk aylık üst dişimizin biri cıktı öbürü hala şiş uyku falan yok aglamalar kucak istemesi cok huysuzluk var saglıkla gelsin inşallah dişler
Fistik-48 Ben de e bebek ten kehribarın sadece bilekliği vardı aldım Faydasını göremedim Uyurken çıkartıyorum ondan mı ki Kullanma kılavuzu nda uyurken güvenli olmadığı yazıyor
FikriyeAli Fistik-48 açıkcası banyo bile yaptırırken ben çıkartmıyorum zaten bir zararı da olacağını zannetmiyorum her bebek farklıdır ama genelde işe yarıyor herkesde bende arkadaşımda görüp kullanmaya başladım yararınını görmesem bu kadar övmem 😄 e bebekten aldınız da gerçek kehribar mı ki acaba sonuçta güvenli bir site tabi ki ama sonuçta yerinden almak daha mantıklı
Fistik-48 Arzu2802 bizimkinin üzerinde hiçbir şey tutası gelmiyor Uykulu halinde bile çeker koparmaya çalışırken bileği acır diye Aktif bebek de Riske atamam Ne olur ne olmaz
Fistik-48 FikriyeAli sitesinden değil mağazadan küçücük bilekliği 80 TL ye aldık Faydasını gördük diyenlere güvenip
Sakirebzc Kehribarın gerçek olup olmadığını tuzlu bi su yapın kaseye aşağı çökerse gerçek değil eğer su yüzünde kalırsa gerçek bana da hediye 🎁 geldi takım olarak çiçeksepetinden sertifikası var denedim gerçekten batmadı dibe sadece uç kısmı altta kaldı
Cakilkum FikriyeAli Hiç alakası yok iki aydan beri boynunda kehribar kolye var ve salyası sırılsıklam bence kehribarla pek bir alakası yok
FikriyeAli Cakilkum her bebek farklıdır hanımefendi sizde işe yaramamış olabilir ama bu bizde yada başkalarında da işe yaramıyor sayılmaz açıp biraz bakıp okursanız o kadar kullanan anne var ki görürsünüz yorumları ve görüşleri
agustosbocegim 2ay 13 gunluğuz salya var ama az ve bugün birkaç defa ağlayarak uyandı ve memeyı reddediyor elini de arada ağzına sokuyor acaba belirti mi 🤔
Gamzey26 14 aya girdik 8 dis var suan kopekler geliyor 10 a tamamlicaz ins ilk 2 dis 100 gunlukken cikmisti sonrakiler 6 ayda başladı kehribar hep kullandim 2 aylıktan itibaren salyamiz hic olmadi kehribarsepeti en iyi yer bence int sitesi
123kumsal_ Sweetgirl doktora gittiniz mi yataktan düşünce aynısı bizimde başımıza geldi hemen gittik çok şükür bi skıntı yokmuş🙏
Sweetgirl 123kumsal_ gitmedim ilk 3 saat uyutmadim herhangi kötü bir hali yoktu 24 saati gecincede gerek duymadım ama ilk hemen buz koydum yarım saate yakın zorda olsa tutmaya çalıştım 3 aylıkken düştüğünde de doktor ilk 3 saat en önemli süreç sonrasında anormal durum gozlemezseniz gerek yok hastaneye demişti .
Potok 5ay 13 günlüğüz alttan iki dişi patladı gecelerİ hİç uyanmayan bebeğim şimdİ 2-3 kez ağlayarak uyanıyor dişler cıktıktan sonra eski duzene döner mi
ilayda_34 HappyKids Kızımın 3 aylıkken başladı dişleri kaşınmaya salyaları akmaya çok şükür şimdi 7 aylık alttan bir dişi çıktı huysuzluk yapıyor ve yemek pek yemiyor. Nasıl yedireceğimi şaşırdım 🤔
Beranur Benimde kızım var 9+25 fakat hiç diş yok cıkmadı ama 2 gündür huzursuz birde damak ları cok sismiş bide birsey sormak istiyorum ilk diş alt damakdan mı cıkıyor yoksa değişebiliyormu
FikriyeAli berieren diş ağrısı ve huzursuzluk yine var sadece dişimizin patladığı gün oldu bizim simdi ikinci dişimizde patladı bişey yapmanıza gerek kalmıyor zaten sadece boynunda takılı
Vilys Bilcans o aylarda mseme reddi yasanabiliyor meme konusunda ısrarcı olmanızı tavsiye ederim ama moralinizi bozmayın bağını koparmasin yeter kısa bir süre sonra yoluna giriyor 🥰