Neseelifnaz 2.5 aydır kullanıyorum oğlumun boynunda kolye şeklinde aldım ben bileklik olanlarda var ama kolyeyi tercih ettim ve bebeklerin herhangi bir sıkıntı yaşamaması İçin her taşın yanına birer adet düğüm atılıyormuş dolaşmasın diye ben salyası cok akıyor diye almıştım şükür kalmadı bişey simdi iki tane de dişi çıktı cok rahatız 🧿🥰