Asel7106 ayinda kaşıntı salya eller ağıza girmeye başladı şuan elleri hiç gitmiyo agizdaki salyalari akiyor tutamiyor 4.5 aylık beklemedeyim 🤣
Neron1 Oğlum 2 ay 20 günlük ama bir kaç gündür sürekli ellerini agizda sanki yicekmis gbi ağzına götürüyor doktorumuz henüz dış cikarmadiginu söyledi Sizdede aynı sorunlar varmı ? :)
SerayAslan Neron1 bu bi sorun değil çok doğal süreç. Hatta sevinmelisin beyin motor gelişimi yolunda gidiyor demek çünkü bebiş ellerini tanıyor sonra onları kullanmaya başlıcak :) benimde oğlum 3+20 elleri hep ağzında hiç mani olmuyorum
songul0452 benim kızım 8 5gunluk dlsyok uzmanlar diyorki dış çıkarması genetik anneye veya babaya benzermiş
Neron1 SerayAslan çok teşekkür ederim rahatladım ilk bebeğim oyuzden böle insan en ufak şeyde korkuyo merak ediyo :)
Fistik-48 FikriyeAli sitesinden değil mağazadan küçücük bilekliği 80 TL ye aldık Faydasını gördük diyenlere güvenip
Fistik-48 Arzu2802 bizimkinin üzerinde hiçbir şey tutası gelmiyor Uykulu halinde bile çeker koparmaya çalışırken bileği acır diye Aktif bebek de Riske atamam Ne olur ne olmaz
Bkezbankoc Deletedmom413 bogaz kızarıklıgı teşhisi konuldu dün gece ama hala ateş yükseliyor bu gece üçüncü gece calpol veriyoruz altı saatte bir sizinde bu ateş süresi uzun sürdümü
Deletedmom413 Bkezbankoc 5 gün sürdü Gün normal atesti 3 gün inatci 39 1 günde normal oldu bitti Paranox fitil verdim 39ken 4 saatte calpol ver dedi doktor Cay kasigi degil tatli kasigi