Ecem10 bizde de gaz vardı,emzirirken arada bir gazını alıp emzirmeye öyle devam ediyordum, emzirmem bitikten sonra tekrar alıyordum, kimyonlu su içtim, birde elma yağı., göbeğinin etrafına ve ayaklarının altına masaj yaparak sürüyordum bence gerçekten işe yaradı o. Ben bu şekilde hiç gaz damlası kullanmadım şükür, Birde instagramda Eylül var fenomen biliyorsunuzdur. O bir gaz damlası öneriyor sürekli, kullanmadım ama o kadın gereksiz birşey önermiyor hiç, o damlayı bulup kullanabilirsiniz.