Yarman valla ben de sizin gibiyim bebeğim 2 qgünlük en son dün gece saat 3′ten gündüz 11′e kadar hiç durmadan ağladı ben,eşim,annem sırayla ağlaması dursun diye gezidrmekten oyalamaya çalışmaktan helak oldun bildiğiniz bebeğin yorgunluğu hele bugün doktora götürdük biz zombi gibi gezdik uykusuzluktan ama bebeğimin gözleri bildiğiniz şişmiş ağlamaktan,uykusuzluktan insanın eli ayağına dolaşıyor onu öyle görünce çaresizce ama elimizden de geçsin bitsin diye dua etmekten başka bir şey gelmiyor 😢