Ecem10gaz için bir çok şey öneriyorlar, biz de hepsini denemiştik, sonunda her emzirmede relaktaz ve her gün biogaia ile çare bulduk, tabi bizde alerji varmış onun için diyet yapınca o da etkili oldu baya. Bir de her emzirmede, beslemede kesin gazını yukardan çıkarın, asla gazını çıkarmadan pes etmeyin😄 Ne olursa olsun geçecek bunu düşünün, en kötü 4_6 aylıkken bitecek gaz derdi, kendinize bunu hatırlatın. İlerde ne emekle büyüttüm diyeceksiniz ve gülerek hatırlayacaksünız bu zamanları. Allah kolaylık versin