Hanimlar benide saglik ocagindan aradialr 9 aylik asi elimize gelmiyor pandemiden dolayi yani kizamik asisini 12 ayllikken yapcak dediler ama bi kac kisiye srdum bebegimle ayni ayda farkli kentlerde olanlar yapan saglik ocagida var yapmayanda var bende anlamadim