Sadiyealp bir_pasa_annesi 9 aylıkken var canım sonra 1 yaşında bizim öyle oldu hatta 9 ay aşısında kan tahlili falan yapıyolar
gamzece bir_pasa_annesi bizde 6.ay aşımızı yaptırdık 9.ay aşısı var dedi hemşire 16aralıka gün verdi sordum bende 12.ay aşısı var diye biliyorum ben dedim. 12.ay aşısı 9.ayda yapılacak artık dedi