Kızlar şimdi biz 23 gün önce 6 ay asımızı olduk hemşireye sordum birdaha ki aşı ne zaman diye 12 aylıkken dedi tm sıkıntı yok doğum yaptıgım hastanenin ası kartındada aynısı yazıyor dün arkadasım la konustum aramızda sadece 10 gün var onada 9 aylıkken asısı var demişler gün vermişler getir diye hangisi doğru acaba kendi cocuk doktorumuza soracağım gidince birde size sormak istedim