DuyguDamla benim oğlum da 38 günlük çok şükür düzenli emziriyorum sarılık ya olmadı mama filan da gerekmedi emdikçe süt iniyor birde su için bol bol günlük en az 1.5-2lt başka bşrleye gerek kalmıyor süt yapsın diye onu bunu yemeye filan bir de etrafa kulak asmayın bence herkes sütün yok gazı mı var doymadı mı vs vs Bi sürü şey diyor boşver bebeğinle en çok sen vakit geçiriyorsun sen biliyorsundur onun dpyup doymadığını 😊😊