Keremasaf Kızlar düzenli sağımdan kastınız nedir acaba birde benim de bebeğim 1 aylık sağdığımda iki göğsü 5 er dkdan toplam 10 dk yaklaşık 60 cc çıkıyor az mı acaba sütüm ben sağımı bilerek yapıyorum çünkü işe başlayacağım kısa süre sonra
Agustosbocegi DuyguDamla himm benim ki meme istemeden once eline emiyo sonra agliyo seninki aglamiyoken tok halde yapiyosa belki emzik gibi kullaniyodur elini
DuyguDamla Agustosbocegi benimki ağlamıyo işte mesela şuan uyuttum elini eme eme uyudu kimiside doymuyordur elini emerek belli ediyordur diyor anlamadımki
Karaoglannesi DuyguDamla elle sapmayı denedin mi makineye göre saha çok çıkıyor bu sana daha net bilgi verebilir
DuyguDamla Karaoglannesi hayır hiç denemedim sadece her emzirmeden sonra bir kere sıkıyorum süt varmı yokmu diye süt geliyor öyle
Keremasaf Karaoglannesi Kızlar düzenli sağımdan kastınız nedir acaba birde benim de bebeğim 1 aylık sağdığımda iki göğsü 5 er dkdan toplam 10 dk yaklaşık 60 cc çıkıyor az mı acaba sütüm ben sağımı bilerek yapıyorum çünkü işe başlayacağım kısa süre sonra
Agustosbocegi DuyguDamla emzik kullanmiyon mu belki oyle bir sey ariyodur cisi kakasi normalse cocuga yemek tikamamak lazim
Keremasaf DuyguDamla Kızlar düzenli sağımdan kastınız nedir acaba birde benim de bebeğim 1 aylık sağdığımda iki göğsü 5 er dkdan toplam 10 dk yaklaşık 60 cc çıkıyor az mı acaba sütüm ben sağımı bilerek yapıyorum çünkü işe başlayacağım kısa süre sonra
Karaoglannesi Keremasaf yani ben düzenli sağım yapmıyorum sadece gece emmediği zaman sabah doluluğu azaltmak için elle sağıyorum bazen
Pogaca_yanaklimm DuyguDamla canımm benimde öyleydi bebeğimin doyduğuna emindim kilosu boyuda yerindeydi ama sağdığımda çok az çıkıyordu ve ister istemez sinirlerim bozuluyordu sonra doktorumuzla konuştum sağmayı bırakmamı ama sürekli emzirmemi tavsiye etti bende bıraktım ve kendimi çok daha rahat hissettim
Alya86 DuyguDamla herkesin sagmaya elverişli değil canım.kilo alıyor mu çişli bez sayısıda iyiymiş zaten
DuyguDamla Agustosbocegi emzik tutmuyo malesef çok denedim ama almadı sürekli atıyo bissürü emziği var birtanesini bile istemiyo bende ellerini emsede ağlayana kadar yada belirli bi süre emzirmemeye çalışıyorum
Dorukmomy DuyguDamla sağmak yanlış bi yöntem zaten doktorum bana bebek çektiği zaman bebek ne kadar çekerse o kadar süt gelir demişti ve her annenin sütü bebeğine yeter demişti eğer yetmiyorsa bir yerde yanlış yapılan birşey vardır dedi.
Ylcnbsr DuyguDamla çünkü göğüslerin sağıma alışkın değil daha düzenli sağdıkça gelen miktar artacak emin ol emme ve sağma Farklı zaten emerken daha çok süt gelir
Yasemin_06 DuyguDamla yok cnm sen bebginin doydugundan eminsen bi sknti yoksa kilosundada mqmaya biye basvurucaksin ki mis gibi sutun var emzir gitsin dinleme kimseyi
DuyguDamla Yasemin_06 kilosu falan gayet iyi gidiyo ama emzirdikten sonra bırakınca öyle iştahlı ellerini emikiyoki anlatamam
Hunilianne DuyguDamla hayır kilo takibi yaptım evdeki tartıyla bezler de çisli olunca gerek yok dedim😂