DuyguDamla Bebek bu elini emer herseyi ağzına götürerek tanıyorlar. Nerden baksanız 2 yaşına kadar emecek o elini zaten normal. İlk başta 60 cc çıkar tabiki çünkü memeler terbiye olmamıştı ama 2 aylık olmuş artık terbiye olmuştur ve bebeğin ihtiyacına göre süt üretmeye başlamıştır. Kilo alımı bu kadar iyiyken kafanızı karıştırıp boşuna mama filan vermeye kalkmayın bence