[silindi] UmayUrazMoms elini yuzunu islak bir bezle silin ayaginin altini kaşıyin yine uyanmiyosa hafif cimdik atin
Gizemmatalay Mutlaka uyandırın bende uyandırma diyen insanları dinledim acıkırsa ağlar dediler dediler benim çocuğumu sarılık ettiler ben ettim sen etme. 2,5 ay geçmedi sonra o sarılık
Deletedmom4018 UmayUrazMoms benimde öyleydi sarılık çıktı aşırı yüksek hatta küvezde ışık tedavisi aldi uyandır bol bol emzir inanki sarılık olucak seninkide her saat uyandır emzir
Deletedmom4018 Deletedmom_52 kalkmıyor acıkınca da kalkmıyor bilginizin oldugunu düşünmüyorum 2 saatte bir beslenmesi var benimkife uyudu uyandirmadim sarılık oldu küvezde kaldı daha yeni geçiyor sarılığı yanlış bilgi vermeyin lütfen
Busrabtgn Canım sütünü ağzına sık minik minik ve çenesini aşağıya doğru Çek ağzını açmaya çalış hemen kapar
Yeni_anne27 UmayUrazMoms cnm hastanedeki hemsireler topugunu biraz sert bi sekilde sikarak uyandiriyolardi. Ben oyle yapamam dedim doktorda hemsirede hic bisey olmaz korkma yap dediler. Bende 2 saatte bir oyle yapiyodum. Aglayarak uayniyordu ama uyandirmayi basariyodum.
burcu1234 UmayUrazMoms 4 5 saat yenidoğan.için uzun bi süre.. sarılık olmaması için 2 saatte bir emzirmeniz gerekiyo. Ayaklarıyla oynayın altını açın uyandırmaya çalışın
Ygtalp11 Canım benim de oğlum öyleydi kesinlikle uyandır kilo kaybeder yoksa biz yaşadık çok kötü bir durum. Ben çareyi ellerini muslukta yıkayarak buldum ama temmuzun çatır sıcağında Mersin’deydik.
MervosP OncedenGurme benim bebegimde suan 26 günlük ilk dogdugunda aramızda kan uyusmazlıgı vardı ben 0+ bebegim A + sarılık oldu 2. Gün burun tıkanıklıgıyla gittik sarılıga baktı 13 geldi ışık tedavisi gördü. 12 saat hastahanede yattık hep emzirdim sürekli 🥺anlayabiliyorum
OncedenGurme MervosP biz 5 günlükken gittik 13,2 çıktı işte 🙄 ne zor günlerdi Allah kimseye yaşatmasın
Eylulminam UmayUrazMoms 2 saatte bir uyandir mutlaka topugunu sık burnunu sık bezini aç uyanması icin herseyi yap emerkende sürekli çenesine dokunarak uyar ki memede uyumasıın. Sarılık olur bebeğinizz beslenmesini geciktirmeyin 🙂
Hanife38 UmayUrazMoms aynı benim bebeğim herrrr şeyi yapıyodum uyansın diye ama uyanmıyodu sütümü sağım yapıp verdim sarılık olmasın diye şimdi 1 .5 aylık uyumuyor bileki sende öyle yap istersen canım
Zumreee UmayUrazMoms ne yap ne et uyandir benim bebegimde uyanmiyordu sarilik oldu o kadar zor bir surecki o sarilik mutlaka uyandirmaya calis ve emzir
Vera1810 UmayUrazMoms Allah size bağışlasın hayırlı olsun bebegınız ayaklarını ılık suyla sılın hatta yuzunude 40 ı çıkana kadar her 2 saate bır emzirmek gerek
caglareisoglu UmayUrazMoms bizde aynı durumdan muzdariptik ilk günlerde. Ne yapsak uyanmıyordu. En son babası uykuluyken bebeğin dizlerini karnına doğru bastırdı o şekilde uykusu açılmaya başladı. Gaz çıkarmaya yardımcı olan bir hareket olduğu için. Sarılık da olmadık. Şimdi 35 günlüğünüz kendisi uyanıyor acıktığında uyanmazsa ben uyandırıyorum uyandırmam gereken saatte.