Betim bana rağmen derken? Siz benim bebeğimi nasıl büyüttüğümü bilmiyorsunuz ki, bu yorumu yapma hakkını size kim verdi? Ben bebeğimi böyle büyüttüm çok şükür sarılık falan olmadı. Tabii ki her bebek farklıdır. Ben sadece fikrimi söyledim. Ama siz direk anneliğe laf eden yorum yapmışsınız, lütfen haddinizi bilin.