MervosP kesinlikle. Benim bebeğim sarılık oldu. Günlerce alarm kurarak emzirdim, mama takviyesi yaptım. Burnunu kapattım, kulaklarını gıdıkladım, üstünü soydum, altını açtım. Aşı olmuştu bant vardı. Bantı çekip canını acıttım 😢😢 Psikolojim çok bozulmuştu. Neyse ki geçti o günler