Meryemtuba Merhabalar geçen yaz bizde yakalanmıştık uyuza ailemden geçmişti 7-8 ay çekmediğimiz kalmadı kaşıntıdan ağlar duruma gelmiştim artık üstelik hamileydim doğum yaptım yine geçmedi kullanmadığımız ilaç kalmamıştı metrin kwelleda wilkinson hepsini kullandık geçmedi bebeğimden geçti sonra uyuz her yeri minik minik su kabarcıkları oldu sonra internette bir ilaca denk geldim ben bitkisel bir ilaç yorumları okudum dedim bunu da bir deneyelim ne kaybederiz kullandık ve ondan sonra çok şükür geçti ilacın adı SantePlus (Scab-eks) Scab Forte cilt losyonu.