Meryemtuba kuzenım eşi bebekleri olmuştu zor bir illet bu normal kwellada ve metrin adında kremler var onlarla yıkandılar geçmedi wilkinson pomad diye bir krem var çok kotu kokuyormua kukurtluymus sanırım 3 mü 4 gün tekrar tekrar sürüp banyo yapmadılar evi baştan aşagı ne varsa yıkadı yıkayamadıklarını posete koyup agzı baglı beklettı bu pomad bulunmuyormus cok yaygınmıs bu illet eczanede yaptırmıslardı evi de ilaçlattılar bebekle cok zor oldu cok agladı o da ana hepınızın tedavı olması lazım aynı kremle sonra bi 4 gün daha uyguladılar bıkac gun ara verıp bi sure kasıntıları sürmüş ama sonra geçti zor bi ıllet ama merak etmeyın gecer bıldıklerım bunlar yardımı olur sıze çok gecmıs olsun 😒