Meryemtuba ben hamileyken oldum canım malesef kremler ile atlattık sonra tekrar olduk nasıl geçti en son bilmiyorum artık sinirden ağlıyordum ama doktorum önemli olan evdeki herkesin seninle beraber tedavi olması demişti ve bütün eşyaları 60 derecede yıkadık yıkayamadıklarımız ağzı kapalı bir poşette bir hafta balkonda bekledi çok zor bir şey boşuna uyuz dememişler gerçekten Allah şifa versin inşallah