Derenyonca normaldir gunduz hepimiz aciyoruz sıkılıyoruz ister istemez bakiyorlar. Ama surekli gozunu ayirmadan izlemesine izin vermeyin cok kotu bisey. Aralikla kisa kisa izlesin tv ye odaklanmasi gelisimi etkilermis. Bide 4. Ay ataginiz basladk yada baslamak uzeredir size tavsiyem tv karsisinda bebeginizi uyutmayin uyuyamaz zor dalar heleki 4. Aydan sonra daha zor olacak. Odasi varsa odasinda yoksa da yatagi nerdeyse orada hep ayni yerde ve hafif karanlik uyku ortami hazirlayip uyutun hem daha kolay uykuya dalar hem saatlerce sallamazsiniz hem de gunduz uykulari uzar. Bu sekilde gundiz uykularo hep kisa olur 30 dk sonra uyanir ve bakar tv var tekrar nasil geri uyusun. Bende aynisini yapmistim bilmiyordum ve bi duzen yaptim sonrasi daha kolay oldu sadece tavsiye vermek istedim iyi gunler 😊