Arkadaşlar sakin yahuu o ay bebeklerin tv değil canlı tepişen ses çıkartan herşeyle ilgili oluyorlar ki tv izlemesi gayet normal ki bebeği için yapılması gerekeni en iyi annesi bilir..Evet benim oğlumda arada baktı anlamaya başladığında(bir yaşından sonra)sevdiği çizgi filmleri oldu ve biliyormusunuz bir sürü kelime öğrendi şu an üç yaşında olucak maşallah her şeyi oturup konuşabiliyoruz kardeşi var şimdi dört buçuk aylık o da abisi ile arada izler ama genelde abisini izler 🤣 Demem o ki dert etme sen evladın için doğru olanı hissedersin ☺️Allah yavrularımıza sağlıklı ömürler versin inşallah 🤲 Gerisi kolay 👍