Arada bende açıyorum çünkü çok ağlıyor. Açınca susuyor 🙄 doğru olmamasının sebebi şu ki, bebekler çok fazla uyarana maruz kalıyorlar. Beyinlerinin hızları gördüklerine yetişemiyor. Şöyle düşünün; bir balona kapasitesindwn fazla hava üflenirse gerilir, incelir, şekli bozulur vs. Bebeklerün zihin kapasiteleri yaşları büyüdükçe büyüyor. Yani büyürken karşılaştığı uyaranlarla yavaş yavaş gelişiyor. Ama Tv çok fazla uyaranı aynı anda gösterdiği için ileride çocuklarda hiperaktivite, disleksi gibi öğrenme bozukluklarına sebep oluyor. Açıkçası bende eskiden bizde televizyonla büyümüşüz diye düşünüyorum ama koşullar aynı değil. Bizim evimizde 46 ekran mı 38 ekran mı yani minicik televizyonumuz vardı. Ama şimdi Tv duvarın yarısı büyüklüğünde ve çok canlı renkli. Nadiren bende açıyorum. Ama ne kadar az ekran o kadar sağlıklı bir zihin.