Bulutbey Hafsamm ah ah bilsem keşke. Şu kadar kaldı dayan diye kendimi motive ederim. Tam daldı diyorum kalkıp salına gideyim bari belki uykum gelirde 2 saatçik daha uyurum diye ayağa kalktığım an (hareket sensörü var herhalde) kafayı kaldırıyor.
Hafsamm Papatyaseverrrr uyumuyo kafayı yemek üzereyim. Bide bişey yokmuş gibi güzüme bakıp gülüyo ya😄
asyakusasya Hafsamm biz de 13 aylık olmak uzereyiz hiç gece uykusu yok kızımda 🤦 son bir aydır sürekli geceleri ayakta saat ikiden beri uyanık ve sürekli memede nasıl düzelecek hiç bilmiyorum 😭😭
Hafsamm asyakusasya demekki düzelmiyomuş. Ben kendimi kandırıyomuşum🤦🏻♀️ 1 yaşından snra düzelir diypdum kendi kendime motive etmek için ama yorumlardan anlaşılacağı üzere düzelme değil dhaa kötü oluyomuş
asyakusasya Seherronya bu aylarda hep mi böyle acaba bebekler 🤷 Kızımda geceleri hemen hemen hiç uyumuyor sürekli uyanık 🤦🤦
3bebek1anne Benim de üçüzlerim var. Ece Su hanım gecede 2 kere kalkıyor mama içiyor. Doktora sordum su ver onun yerine dedi ama öyle olunca da uyumuyor. Acaba gündüz doymuyorlar mı da gece uyanıyorlar ? Şimdi yine kalktı 150 cc yedi sallıyorum inşallah uyur
tospikannesii Hafsamm 3 aylık olucaz, resmen 1 aydır gece uyumuyor. Artık ruh gibi geziyorum 🤦🏻♀️ Şu saat oldu hala direniyor sürekli emmek istiyor. Ağlican artık 😪
Kubratani Doğdu doğalı oturduğum uyku düzenimizden eser kalmadı 4 buçuk ayligiz 1 aydan fazladır gündüz uykularımızı en aza gece uykularımızda kaldırdık malum 35 günlük olan atak haftamızıda atlattık ne zaman geçicek bu uyku gerilemesi😣