Hafsamm yok emmiyor sağıyom o şekilde besleniyor bizde bu saatte uyandık akşam ederiz artık
3bebek1anne her bez değişiminde kakalı ise bagırsakları güzel çalişiyordur o yüzden cabuk açıkır
Dba değil canım anca günde 1 ya da 2
Hafsamm uyumuyor 😟
Hafsamm ayy bizde 6 aylığız sabah 4 de onlanie😒🤦♀️
Hafsamm bende ayaklarimda salliyorum 33 gubluguz daha uykuya hasret kaldim