Mom62636362 Elifim61 hem sizin söylediğiniz gibi doktor çok önemli, hem de bünye ile alakalı, bazı insanların canı çok tatlı olabiliyor, narin oluyorlar
Naz0106 Gonci Evet oluyormuş. Birde ben yurt dışındayım Eğer sıkıntı olmazsa normal doğumu bekliyorlarmış burada direk sezeryan değil yani
Gonci Elifim61 bunu bilemiyoruz malesef yaşamadan şans işi bide vücutla alakalı bence benim bünyem hep hassastı ondan diye düşünüyorum ben
Naz0106 Gonci Ay olsunda korkmam 38 saat suni sancı aldım bir türlü açılmam olmadı zorunlu sezeryan oldum 🤦♀️
Mkelebek Gonci benimkiside oyle. Bebegim ayaklariyla fln hep vuruyo aciyo haliyle. Dediginiz gibi kabarik bide pembe renkte
Asyaela Gonci evet aynı aylardayız agrı var ama ılk günlere göre baya geçti sogukta ve cok ayakta kaldıgında şişme oluyor sanki bir sorum var ben sezaryandn sonra diZlerimi bükemiyorum bunu yaşayan var mı
Gonci Asyaela tabi ilk zamanki kadar acımıyor ama bebiş değince falan fena oluyo🤦♀️ Evet hele ilk zaman hiç eğilip kalkamıyodum şimdide eğilince yine zorluyor dizlerim. Ben hamilelikte çok eğilmiyodum acaba ondan mı sedim vücut mu hamladı acaba
Krkyn Asyaela ben yaşıyorum ve neden oldu anlamadım önce ağrı ile başladı Şuan ağrı yok fakat çömelme hareketi yapamıyorum.