Gonci 40’ınız bitince doktora kontrole gitmiş miydiniz? eger gitmediyseniz kontrole gidin mutlaka. Ama hassasiyet yaşamanız çok normal, emzirirken rahim kasılmaları oldugu için dikişli yerin altında sızlama normal. Üstünün kabarıklığı çok fazla ise keloid denilen birşey yasıyor olabilirsiniz ( googledan karaılastırma yapabilirsiniz ekstra doku olusumu gibi kabarık oluyor) ama eger benzer değilse daha inecek incecik bir çizgi halini alıyor endişelenmeyin.