Gonci Asyaela tabi ilk zamanki kadar acımıyor ama bebiş değince falan fena oluyo🤦♀️ Evet hele ilk zaman hiç eğilip kalkamıyodum şimdide eğilince yine zorluyor dizlerim. Ben hamilelikte çok eğilmiyodum acaba ondan mı sedim vücut mu hamladı acaba
Asyaela Gonci demek sizin de oldu ben de hamılelık sürecinde kireçlenme vs mi oldu dedım ama hamıleyken agrı yoktu dizimde ben acaba o vurulan iğne mi etki etti diye düşünüyorum
bianneeee Gonci dokuz ay oldu hala arada sızlıyor bence normal ama iyi hissetmiyorsaniz dogumcunuza gösterin
Gonci bianneeee yok öyle şiddetli bi durum yok bebiş değince oluyor sadece merak ettim 3 ay oldu herkeste aynıymıs meğer durum
Krkyn Asyaela ben yaşıyorum ve neden oldu anlamadım önce ağrı ile başladı Şuan ağrı yok fakat çömelme hareketi yapamıyorum.
Asyaela @Krkyn demek sizin de oldu ben de hamılelık sürecinde kireçlenme vs mi oldu dedım ama hamıleyken agrı yoktu dizimde ben acaba o vurulan iğne mi etki etti diye düşünüyorum
Krkyn Asyaela hamilelik döneminde sorun Yaşamadım doğumdan sonra oldu ilk başlarda dizimi bükemiyordum. Hareketleri arttırınca azalıyor sanki. Tek taraf birde.