demirboy maalesef benim için bu sorunun cevabı evet kızım çok tombul bir bebekti 12aydan sonra hiç kilo almadı ama boya gitti devamlı ayy çok zayıfladı diyenlerle karşı karşıya kalıyorum hayır aynı kiloda boyu uzadı demekten bıktım (bence kilosu iyi ) bu arada geçtiğimiz hafta nasıl olduysa 400gram aldı ben şok eşimi annemi falan arıyorum o kadar mutlu oldum her tuvaletten sonra tekrar tartıyorum falan 😂 dün tarttım 200gram gitmiş 🤦♀️ Şuan köpek dişleri patlıyor bunlar bitse her şey düzelecek gibi