Ssedaa005 işte bizim durumumuz da aynen böyle benim oğlum da maşallah et,sebze,meyve yemek ayırt etmez kahvaltısında 2ser yumurtalı krepler,menemenler yer yanında meyve suyu,meyvesi yani nerdeyse yiyebileceği her şeyi yer masaallah ama kilosu aynı çünkü bazen günde 2 kere kaka yaptığı oluyor üzülüyorum artık ya değerleri normal bir sorunu da yok şükür boyu uzuyor doktoru bile artık demek ki çok hareketli bu çocuk dedi gerçekten de öyle 1sn dahi durmuyor yerinde bende böyle kabullendim artık 🤷😅