Selinalyam öyle. Ben de tamam sağlıklı olsun diyorum ama hiçbir şey yemeden de nasıl olacak ki. Yumurtanın sadece sarısını yer, peynir yemez, sebze doğru dürüst yemez. Çok nadir bazen köfte yer.
Domates yer, salatalık her, havuç yer bir de meyve yer. Her öğün ne yemek yapsam da yese diye düşünüyorum tarif bakıyorum bir heves yapıyorum yemiyor. Artık oturup ağlıyorum ben de. Pilav ver makarna ver yer ama sadece onlarla da olmuyor ki.