duygukoc bir emzirme danışmanının paylaşımını görmüştüm mama verince hemen uyuyor diye doymamş demekki diyip mama veriyorsunuz ama mama çok zor sindiriliyor, tıpkı sizin kebapları yiyip ağırlaştığınız kalkamaz hale gelip sızmanız gibi düşünün demişti. Anne sütü çabuk sindirildiği için öyle kolay sızmıyorlar. Belki gazı olduğu için ağlıyordur belki memeden kopmak istemiyordur vs. Yine siz bilirsiniz ama instagram da minik.mucizem adına emzirme danışmanı var paylaşımlarından birçok anneyi mamadan vazgeçirdiğini gördüm sütümün yetmediğini anladığımda ben de hemen iletişime geçeceğim