Ayshm hayır canım şöyle diyim uyuyabildiğin her fırsatta uyu aana yarıdm eden birileri var mı bilmiyorum ama ev işi falam en son düşünceğin şey olsun uykunu aldıktan sonra bebeğin uyuduktan sonra falan onun dışında bol su iç sütün az diyede strese girme yeter bence. Bi ara sütüm azalır gibi oldu o ara çok stresli bi dönemdeydim doktorda bestlak süt damlası önerdi aldım ama 3 4 kere falan kullandım ki bence bunlar hep psikolojik ben humana olayınada inanmıyorum. Görümcem inan bana aklına gelicek herşeyi denedi o bitki çaylarının biri geldi biri gitti bılgurdur börülcedir aklına ne gelirse yedi sütüm olsun bol olsun diye ama olmadı. Benimkiminde ne kadar süre gelceği bilinmez önemli olam heleki ilk ağız sütünü aldı o sarı sütlerden faydalandı ya gerisini düşünme illaki büyücek çocuk böyle düşün rahat ol olursa olur olmazsa hayırlısı böyleymiş deriz he olsa güzel olurda 🤷♀️🤷♀️ o yüzden rahat ol ben çok rahatım eminim bunun etkisi çoktur