TwinsmomDA ben bebeğe mamadan kesmek için heryerde kimseden kaçmadan arabada bile defalarca defalarca emzirdim. Ki benim ilk 8 gün hiç sütüm gelmemişti. Makinalar sıcak kompresler süt getirene kadar neler çektim. Benim de bebeğim sarılık oldu hemde hastaneye yatmaktan döndük bizde mama verdik mama zehir değil zaten ki hala veriyorum. Ama sütü güzel birinin sık sık emzirmesi gerekir. Hatta slogan şudur bebek ne zaman isterse ne kadar isterse. 1 aylık bebek çekim gücü az birde melatonin yüzünden iki çekip pıt uyuyor diyorki uyumuyo, uyumaz aç çünkü aktif emmedi hemen uyudu. Uyararak emzireceksin ay doymadı mama vereyim demeyeceksin. Yazık keşke o süt bence olsa .