duygukoc merhaba ilk ay için çok normal az olması ben ilk iki ay günde 1 öğün bazen 2 öğün ek mama verdim yetmediğini düşünüyorsan tabi ki ver ama önerim gerekirse memende uyut sütün artsın. Göğüs uclarimin açısından agliyordum silikon uc alıp daha sık emzirdim. 2. Ayın sonunda ancak bu şekilde tamamen anne sütüne donebildim. Sütünün artması icin ben tahinin aşırı faydasını gördüm. Bildiğimiz tahin pekmez ben sadece mamayla mi çocuğumu doyurucam diye kaygilanirken mamayı bıraktırdi bana. Kuru incir ve mantar somon balığı dereotu ve kızarmış sogan(patates gibi kızartıp yiyordum) bana çok fayda etti. Bu arada biraz kafanı da yetiyo mu yetmiyo mu bu tarz düşünceden uzak tutman gerekiyor ilk ay aynı durumdaydım. Bırak mama yesin sen uyuyup arada dinlenip bol su icmene bak. Biz şuan 5 ayligiz artık sağma da yapmıyorum sadece emziriyorum(bu aylarda biberona alisiyormus emmeyi reddetmemesi için sagmiyorum) zaman zaman benim de süt problemim oluyor yukarıda saydiklarimi yapıyorum umarım 6 ayı tamamlarim. Sağlıkla büyüt sende bebeğini inşallah🤲🧡🧡 sormak istediğin bişey olursa bu sorular yaşadıkların tümünü bende kendimde çok iyi hatırlıyorum bugün baktığımda hiç gerek yokmuş, sen çok iyi bı annesin ki bunları düşünüp çözüm ariyorsun “emzirmek cok keyifli” diyeceğin günlerin hemen gelmesi dileği ile💞💞