Asli91 Tito 5 ayını doldurdu kızım. 4.ayından beri yabancılıyo. Odadan çıkınca peşime ağlıyo. Babannede dede de amcada durmuyo 😁 genelde yabancılarda da durmuyo kucağımda sakinleşiyo ama şöyle bi durum var annemi görünce beni unutuyo 😂😂 evde benim peşime ağlıyo annem olunca onun peşine 😬 hatta arada düşünüyorum bu çocuk beni ablası mı zannediyo diye 🤔
LivaLiva Asli91 hahahah aynı durum bende de var anneme Kahkahalar atıyor bana da atıyor ama annemi görünce sanki daha bi heyecanlanıyor . Anne galiba bu çocuk seni annesi sanıyor demiştim saçmalama seni kokundan bilir demişti 😂😂
Kuzeyalaz33 bebekten bebege degisiyor.2 aylik bebegim beni taniyor.baskalari konustumu kaslari.i catiyor bana guluyor..baskasi konustumu kafasini cevirmiyor ben.konustummu ne taraftaysam oraya bakiyor.ama ben onunla dogsufundan beri cok konusuyorum ona bagliyorum.bebeginizle.surekli konusmaniz beyin gelisimi icinde cok faydali sizi tanimasi acisindanda cok faydali
Ebruelcin Tito hiçte güzel bişey değil, iki aglasa seni istiyor deyio hoppp kucağıma veriyorlar, dinlenmeye vaktim kalmıyor, cok yoruluyorum
Ceyradeniz Tito Ben de bu konu hakkında bi başlık açacaktım tam sizin konunuza denk geldim.Aynı duygular içerisindeyiz.Hatta benim bebeğim haftaya 5 aylık olacak ama hala bana bi düşkünlüğü yok.Herkese gider herkeste durur ben odaya girince ayrı bi heyecanlanmaz gözüyle şöyle bi bakar sonra kafasını çevirir.Gece gündüz uykum yok her anne gibi emeğim çok bende istiyorum beni görünce bi heyecan yapsın ama olmuyor çok üzülüyorum 😔
Tito Ceyradeniz benımde aynı canım sanırım yapıdan dolayı kaynaklanıo bırazda mızacları bu☹️Sabırla beklıcez
Nermin_erzk Tito benim oğlum 3.5 aylıkken başladı yabancı seçmeye şuan 4 aylik başkası kucağına alınca ağlıyor bana ve babasına bakıyor 😊
Ballim Eymndyg tamda benim duygularıma tercüman olmuşsunuz 😊kızım 6 aylık şuan herkeste duruyor dediğin gibi kaynanamda ağlasın annesi seni istiyor desin istiyorum bana düşkün olsun benden başkasında durmasın 😊
Tito Ballim kayınvalıdemde benımkı de ekstra bı daha konforlu daha rahat duruo senın annen benım dıorm guluo masum yavrum😊sanırım benımkı degısmıcek sabah yıne geldıler ben mutfaktydım hıc cıtı cıkmadı bızımkının
Deletedmom121 Tito benim prensesimde 2 ay 28 gunluk benk gorunce sirek.guler beni ister ben gidince bana bakar babasindayken bile benden gözünü almıyor bendeyken oynuyor babasindayken bakıyor 🤗🤗
Sekerlik14 Annelik duygusunu herkes aynı yaşıyor gerçekten bu konuda kendimi yalniz hissetmedim bu paylaşımla
Yusufunannesi Tito oğlum 2 aylık beni tanıyor, babasında ağlıyor bana gelince susuyor, odanın içinde beni takip ediyor, mutfaktaysam ağlıyor(babası yanında olsa bile) , odaya giriyorum susuyor...