Krm amin inşallah tabiki pramatüre doğdu hastane yolunda geçti günlerim çok göz yaşı döktüm henüz 20 yaşımda 🤷🏽♀️ Ven ben annemle çok samimi değilim ayrıldıklarından beri babamla daha yeni yeni konuşmaya başladık ve kendime söz verdim bi kızım olsun onu herşeyden koruycam etcem çünkü ben hayatta hep tek başıma kaldım onun için henüz 4 aylık dediğim gibi belki ilerleyen yıllara doğru daha çok rahatlarım onunda mücadele etmesini sağlarım ama şimdilik ve belki bir kaç yıl onun gelişimi sağlığı korunması önce Allaha sonra bana emanet 💕💕☺️☺️