Alpingo ilk doğduğunda prime premium care aldik allahım nasıl bir kokusu var sonra molfix a101in bezini denedik primanin klasik bezi güzel Ama bütçe tabi şimdi Migrosun bezini kullanıyorum 8 aydir cok memnunum ama yurumeye basladimi buyuk ihtimal degistiricez kenarlari yara yapiyomus kullanan bi arkadas dedi