Olivki Alpingo prima premium care uzun zmndr kullanıyorum super emici ve rahat tek olumsz yanı cok hafıf iz yapıyor
Huma_65 Alpingo kullanımı rahat mı kilot bezin? Kızım 10 aylık ve her yapışında sırtına elbisesine mutlaka çıkıyor artık kıyafet değiştirmekten yoruldum😑
Mnkaslnn- Alpingo prima premium care kullanıyorum fiyattan kaynaklı değiştirmek istiyorum ama korkuyorum bir yandan
uykucukoala Alpingo ben bu bitince slepyy alıcam slepyy daha güzeldi molfixi 101 den aldım normal marketlerde satılandan bi tık kalitesi düşük geldi bana
uykucukoala Alpingo sebebi orada daha ucuz olduğu için kalitesini biraz daha düşürerek üretim yapmaları
Papatyasevdalisi Alpingo ilk kizimda ful molfix kullandm ama o baya pahali olmus sleepy daha uygun turk mali ve dogal
Dilekci Alpingo 10 aylık kızım 10 aydır ebebeğin baby me bezini kullanıyoruz kime tavsiye ettiysem memnun kaldı hem ekonomik hem çok iyi kremli