Organiktavuk Alpingo hayır olmuyor diş zamanı ishal olduğu zaman harici de hiç pişik olmadı diş yüzünden olanda 1-2gün sürdü
Sema10 Alpingo bebeğim 6 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum külotlu bezlerde müthiş fiyat performans açısından çok iyi bence
Kuzumveben Alpingo premiumdan daha uygun ama şoylede bisey var premiumdan sonra en pahalı bez diyebilirim daha uygun istiyorsaniz sleppy bakabilirsiniz arkadasim dogdugundan beri kullaniyor memnun
Huma_65 Alpingo kullanımı rahat mı kilot bezin? Kızım 10 aylık ve her yapışında sırtına elbisesine mutlaka çıkıyor artık kıyafet değiştirmekten yoruldum😑
uykucukoala Alpingo ben geceleri prima gündüzleri de molfix kullanıyorum sık sık pişik sorunu yaşıyorduk böyle yapmaya başladığımdan beri sorun halloldu
elfozyil Alpingo yok canım çişte kuruyor kaka da yoğun ve ıslak olunca o çekmiyor lastik izi var tek sorunu onu da herkeste aynı problem varmış iç lastikleri biraz Kopartıyorum
hndngndz Alpingo molfix pure and soft kesinlikle çoookk iyi, içi pamuk gibi asla sızdırma yapmadı. Molfix yeşil olan paketten denemek için aldık acayip idrar kokusu yaptı bizde, hiç memnun kalmadık
Gulturan Alpingo primayla başladık pahalı geldiği icin sleppye geçtik ama bana da o koktu gibi geldi prima ya döndük günlük rahatlıgi sabah takıyoruz premium cari da gece takıyoruz