Oyku123 Yazin hic giydirmedim . Suan havalar malum serinledi gunduz giydiriyorum gecede ayakli pijama giydiriyorum daha iyi oluyor .
CanselK Yeldaikra 3 aylık oldu bu 1 haftadır çorap değil ama patikli alt giydirmeye başladım çünkü havalar soğudu
Egelim ozgiltrr çoğunluk patikli pijama giydirmeye çalışıyorum zaten, benim Bebeğimin elleri ve ayakları hep soğuk, aslında bizim buralarda camlar açık henüz, gece serin oluyor, doğalgaz açmaya başlayınca giydirmeyeceğim
belizberil3009 Yeldaikra bebişlerim küçükken ayaklı olan altlardan giydirirdim , 3.ayda bıraktım. Bence en azından gece uykusunda giydirmeyin eğer büyükse, ama yenidoğansa üşütmesin giydirin 🥰
nurelif_17 Ecrinbzkrt resmen işkence ediyirsunuz yazik degil mi gunduz sımsıki kilotlu corap ustune corap bide gece yatarken corap cocugun bacaklari ayaklari ne zaman hava alacak siz kendiniz corapla yatabiliyormusunuz
Ecrinbzkrt nurelif_17 canım benım cocuk benım ıskence ettıgımı nerden çıkarıyorsun sıkı gıydırdıgımı nerden gordun sen kendın üşütüp hasta oldun mu karından agrı cektın mı konusmaya bak hasta olması cocugun dahamı iyi hastanelerde yatıp serummu yıyelım eger cocugu gıydırdıklerım sıksa senden once doktorum soyler burda doktorculuk yapmayın sen cocugun kısın cıplak gezdır olurmu
nurelif_17 Ecrinbzkrt kilotlu corap bacagi saran nefes almayan bi coraptir gece gündüz kapali ne zaman hava alacak doktorculukla ne ilgisi var soylediklerimin gece corapka yatirmak pek sağlıklı gelmedi bana sen corapla yatabiliyormusun öyle düşün biraz burda bi cok anne de ya corapsiz yada batikli alt giydir demis dimi aklin yolu bir
Ecrinbzkrt nurelif_17 cnm o zaman yazdıgımı ıyı oku ve sonra bana yorumla gel olurmu ben sırf corapla yatırmıyorum goz sırunun varsa bı doktora gıt yazdıgımı ıyı okuyamıcak kadar ılk yazıda bak bakalım neyın ustune gıydırıp yatırıyom yazmısım😉
Misssimsek Yeldaikra bebeğim 3 aylik 1 aydır falan giydirmemeye başladım. Birde corapsiz daha sıcak olduğu fark ettim ayaklarının. Tabiki patikli alt giydiriyirum ama kesinlikle.