Smnl Yeldaikra sırtına bakın boyundan orası sıcaksa üşümüyordur. Benimkisininde ayakları soğuk oluyor kan dolaşımı daha önemli benim için ondan giydirmiyorum. Eldiven ve şapkada hiç giydirmedim
Birmartannesi Yeldaikra patiklilerin içinde ayağı buz gibi oluyordu şimdi patiklide giydirmiyorum çorabı hiç giydirmedim yatarken battaniye örtüyorum sıcacık oluyor,, sürekli kontrol edin neden soğuk olabilecegini
Mom14 Yeldaikra ben ayağından hiç çıkarmıyorum hava almasına bile izin vermiyorum açıkcası buz gbi oluyo ayakları
Egelim Yeldaikra benim henüz küçük diye üstünü örtmek istemiyorum, yoksa giydirmez üstünü örterdim, bence üstünü örtün, giydirmeyin
Ecrinbzkrt Yeldaikra valla ben ayaklı pijamaların ustune gıydırıyorum gece yatarken gunduz kılotlu corap onun ustune corap gıydırıyorum canım
nurelif_17 Ecrinbzkrt resmen işkence ediyirsunuz yazik degil mi gunduz sımsıki kilotlu corap ustune corap bide gece yatarken corap cocugun bacaklari ayaklari ne zaman hava alacak siz kendiniz corapla yatabiliyormusunuz
Seherliva29 Yeldaikra ben giydirmiyorum kan dolaşımını etkilemesin diye sabah kalktığında sıcacık ayakları çoraplı alıştırmamak lazım
Mltmdfn Yeldaikra yetişkinlerin bile corapla yatması sakıncalı iken bebekleri dusunemıyorum kan dolasımı icin tehlikeli oldugunu dusunuyorum 40 ı cıkana kadar giydirdim ama artık gece yatarken giydirmiyorum yorganın icinde zaten sıcacık üsümez ki. Sabah aksam corapla hava da alması lazım
ozgiltrr Egelim ben uyuduğunda kesinlikle giydirmem gündüz uykularında dahi . Ben ayaklarını da asla örtmem çünkü sevmiyor örttürmeyi hiç soğuk olduğunu da görmedim uyurken üşümez ayaklar üstünü yeterince giydirin karnını örtün yeterli bence . Mantar oluşumuna kadar gider allah korusun hava alması şart
Egelim ozgiltrr çoğunluk patikli pijama giydirmeye çalışıyorum zaten, benim Bebeğimin elleri ve ayakları hep soğuk, aslında bizim buralarda camlar açık henüz, gece serin oluyor, doğalgaz açmaya başlayınca giydirmeyeceğim
GramPozitifBakteri Yeldaikra giydirmiyorum ben ama üstünü çok açıyor.Uyku tulumu aldım boydan bi tık uzun ayaklarını kapatıyor öyle yatırıyorum iki gündür.Sıcacık oluyor ayakları.Gerçi açıkta kalsa da sıcacık.Yanık ayşe benimki azcık 😃
bluekoala Yeldaikra bende çorapla yatmak aşırı takıntıdır😅gece eşimin ,bebeğimin ayagına bakarım çorapı çıkartırım🙂oğlumunda kırkından sonra her gece çıkarttım. Çorapla yatmak ömrü kısaltır derler ama tabiki hurafe ama benım takıntımın bunla alakası yok🥰
Deletedmom388 Yeldaikra 2. Aydan beri uyuduğunda hiç çorap giydirmiyorum,şimdi 13 aylık hala aynı şekilde🌸
Limonkizvera Yeldaikra hayır giydirmiyoru. Yenidoganken zaten kendinden çoraplı pijama giydiriyordum şimdi normal gydryirum
nisosmom Yeldaikra 11 aylik kizim baslarda giydiriyodum ama suan giydirmiyorum kan dolasimi icin geceleri buyuk kucuk kimsenin giymemesi gerekiyomus illa iciniz rahat etmiyosa giydirsenizde lastiksiz bisey giydirin yada lastiklerini elinizle cekistirip bollastirin
Saglikci Doğduğunda birkaç hafta giydirdim o da patikli pantolon. Yapmayın etmeyin yazık ayağı üşüse bile bir şey olmaz illa giydirecekseniz patikli tulum falan giydirin bence