Egelim Bebeğim 2.5 aylık ilk günden beri giydiriyorum, bir kaç defa çıkardım ayakları buz gibi olunca kıyamıyorum, aslında kan dolaşımı için iyi değil ama içim el vermiyor bilemedim
Yeldaikra Egelim benim bebegimde 7aylik karar veremiyorum aynen dediginiz gibi kan dolaşımı sorunu olur mu acaba
ozgiltrr Egelim ben uyuduğunda kesinlikle giydirmem gündüz uykularında dahi . Ben ayaklarını da asla örtmem çünkü sevmiyor örttürmeyi hiç soğuk olduğunu da görmedim uyurken üşümez ayaklar üstünü yeterince giydirin karnını örtün yeterli bence . Mantar oluşumuna kadar gider allah korusun hava alması şart
Egelim Yeldaikra benim henüz küçük diye üstünü örtmek istemiyorum, yoksa giydirmez üstünü örterdim, bence üstünü örtün, giydirmeyin
Smnl Yeldaikra sırtına bakın boyundan orası sıcaksa üşümüyordur. Benimkisininde ayakları soğuk oluyor kan dolaşımı daha önemli benim için ondan giydirmiyorum. Eldiven ve şapkada hiç giydirmedim
Meryu Yeldaikra yok giydirmiyorum hem kan dolaşımı için sağlık açısından hem de dinen çorapla yatılmamalı diye biliyorum, alışsın diye. Benim için önemli olan göğsü ve sırtının soğuk olmaması
Asilinannesiiiii Yeldaikra ayakları çok soğuk oluyordu mir gibj. Doktor bana çorap giydir dedi. Ben giydiriyorum
Maviyemeftun Yeldaikra giydrmek doğru değil ayaklarına ekstra bir şey örtebilrsniz ama üstünü açıyorsa o ayrı