Lütfen bebeklerinize çorap giydirerek onlara işkence etmeyin yazık değil mi çıkarınca izi oluyor. Zaten bebeklerin elleri ayakları soğuk olur bu normal kan gitmiyor bide siz çorap giydirerek iyice engel oluyorsunuz aslında dolaşımına. Ve çocuklar hiç duyu almıyor beynine duyu girdisi de olmuyor çorapla olunca hep zarar. Ben gece de gündüzde giydirmiyorum hiçte soğuk falan olmuyor. Hava çok soğuk olursa patikli alt giyiyor o kadar. Hele bir anne hava bile aldırmıyorum demiş yazık nasıl gelişecek o çocuk ilerde hep hasta olur ki baştan böyle çok korumacı olunursa