reynwoman benimde kuvezde kaldi canim 35 haftalik erken dogum oldu mama vermeyip ne yapacaklardi okumus cahiller tabiki mama verecekler hic mi okumamislar yeni dogum yapan bir annenin sutu kisiden kisiye degismekler birlikte dogumdan sonra 12 ile 20 gun arasinda olgunlasma ve yavas yavas gelme zamani olur ve bu surecte bebek mama ile beslenirken çay kaşigi kullanilirki biberona alismasin annenin memesini tutsun diye . . ya ben bu okumus cahillerden cektigim kadar kimseden cekmedim zaten😡evet canim ilac tarzi ne verirsen ver mutlaka arkasindan cay kasigi ile suyunu
icireceksin. .
bendede gaz cok ama cok fazla enistem demisti biogaia gunde 5 damla 5 aylik olana kadar kullanirsan
(buzdolabinda saklayacaksin kesinlikle ama yoksa icinde ki bakteriler ölür boşa gider damla ..)
(çay tabagina cay kasigini koy damlat yanina al biberondanda sutu damlatir beslenmeden once onu verirsin ) sabahleyin ilk veya ikinci beslenmesinde caykasigina damlat mamada damlat kasiga dolsun ver hem bagirsak filorasini yeniliyor hemde gazina yardimci oluyor onu damlatmisken 3 damlada d3 de damlat ama ac karnina ver beslemeden once sonra biberon ver besle . . benimkine tok karnina verince kustu midesi bulandi yediginide kusup cikartiyordu sonradan farkettimki damlalari ve ilaclari beslenme sonrasi verince midesi bulaniyor kusuyor oldugu gibi ..sen bak bebegin durumuna gore canim eger midesi bulanmazsa devam bulanirsa olmadi iki ogune iki cay kasigina yayarsin soylediklerimi agir olmaz..
eger 1.ayini oldurduysa ise bebek mamasina ebebekte bebekler icin rezene cayi var bir tanesini kes makasla ucunu temiz bir cay tabagina koy goz karari ikiye bol sonra yarisini bir cay bardagina kaynamis suya koy (diger yarisinida diger gune sakla o yaptigini sadece gun boyu kullan )
bir parmak az olsun onu sabah aksam her defasinda 2 cay kasigi mamasinin icine koy ver baktin iyi geliyor devam az geliyorsa da duruma bak canim. .